gsd

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Zuzzi - 6 januari 2009 23:31

Ingen av hundarna har mått dåligt av pepparkaksfesten. Känns lite tomt när Prinzezzan har åkt iväg, jag saknar gammeltanten. Hon tycker det är mysigt att få vara ensamhund ibland! Det kan man få vara tycker jag när man går på sitt 12:e år.

Av Zuzzi - 6 januari 2009 17:58

Nu kommer verkligheten ifatt en........Imorgon böjar allvaret.

Man får börja planera för semestern *ler
Vi har lite planer att åka till Barcelona i april. Jag och Skepparn var där i februari förra året. Nu har vi pratat om att åka hela gänget i vår, alla barn och barnbarn, några fyller jämt så det skulle vara kul att åka dit då! Gå på Ramblas, slinka in på en tapasbar och ta en tapas och ett glas vin........
Titta på Antoni Gaudi's alla fina hus tex. La Pedrera "Stenbrottet"


Jag är ingen fantast av städer, ja gillar egentligen inte att åka till "stan", men att vara i Barcelona är bara så häftigt! Vilken puls!

Vovvsingarna får bo på pang då! Ja det är kul att se farm mot våren!
 Pyret och Prinzezzan följde med pojkvännen hem! Så det känns lite tomt!

Av Zuzzi - 6 januari 2009 00:49

Jag har spelat ett kortspel för en 30-40 år sen som jag tror kallades Rummy.

Jag vill minnas att man spelade med marker och det var förbestämda spel. Vet någon regler och hur man spelar det? jag har helt glömt!Vore kul att få spela det igen. 

Vi spelade en variant ikväll som heter family. Man spelade 7 st bestämda spel, 2 kortlekar det liknade 500 eller rummy.

Presentation

Omröstning

Vilka av dessa hundsporter föredrar du att utöva?
 IPO
 BSL
 BSP
 Bruks-Spår
 Bruks-Sök
 Bruks-Skydd
 Bruks-Rapport
 Drag
 Lydnad
 Vallning
 Viltspår
 Jakt
 Agility
 Freestyle
 Mondioring
 Juniorhandling
 Utställning
 Bevakningshund
 Räddningshund
 Hundkapplöpning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards